התאמת זוגיות

שלום כבוד הרב
אני חושבת שאני צריכה לבדוק את התאמת זוגיות שלנו. אנו נשואים שלש עשרה שנה. שלשה ילדים. בעלי החליט פשוט לפרוש ממני. אנו חיים בבית יחד וכל אחד לחוד. לא רבים לא שונאים פשוט אומר שאין לו חשק וכו'... המצב הזה כבר חצי שנה ואני לא יודעת מה לעשות. אני לא רוצה חס ושלום לבוא לידי נסיון... אבל המצב לא יכול להמשיך כך. מה עלי לעשות?

ב"ה
שלום וברכה
מצער מאוד לשמוע על המצב שנקלעתם אליו. לא ברור לי שהבעיה במקרה זה היא התאמת הזוגיות. צריך לחשוב מה הגורם העיקרי שגרם לו לפרוש מימך. או בגלל שלא מסופק או בגלל שחס ושלום... או שהוא במצב נפשי ירוד של דכאון. את צריכה לחשוב מה שרש הבעיה. באופן כללי הפתרון במקרה זה היא לנסות להפעיל גורם חיצוני שמכיר אותו ומקבל ממנו שידבר אתו ויסביר לו שהוא גורם במו ידיו לפרק את תא הנישואין שלכם. וחבל מאוד. לאחר שעברתם כברת דרך של שלש עשרה שנה ושלשה ילדים. וכן כדאי שאת תרבי לדבר אתו על שרש הבעיה. לא שייך שתמשיכי לסבול. אם זו בעיה רפואית דכאון וכו' מילא אבל אם זה בגלל שאולי חושב על כיוונים בחוץ ה"י, אז הוא צריך להבין חד וחלק שהמצב לא יכול להמשיך. אבל אם יש לו סיבה אחרת שקשורה להתאמת זוגיות שלכם, הוא צריך לדבר איתך עליה ויחד תפתרו את הבעיה. תתפללי לקדוש ברוך שיעזור לך בזוגיות שלכם. בשורות טובות בקרוב. אמן.